Harmonogram zajęć w roku szkolnym 2024/2025

Zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku w godzinach

15:45 – 17:20 lub 17:30 – 19:05

Przy organizowaniu grup, bierzemy pod uwagę następujące czynniki:

  1. Czy dziecko może uczestniczyć w kursie danego dnia i o danej godzinie,
  2. Jakie wcześniejsze doświadczenie z programowaniem miało dziecko – na podstawie informacji od rodzica,
  3. W jakim wieku jest dziecko.

Zajęcia dla uczniów kontynuujących naukę w 2024/2025 rozpoczęły się 16 września 2024.

Zajęcia dla nowych uczniów, którzy dołączyli do InstaKółka w pierwszym semestrze 2024/2025 rozpoczęły się 7 października 2024.

Plany zajęć dostępne są na wewnętrznej stronie InstaKółka.

Aktualnie prowadzimy rekrutację uczniów na drugi semestr 2024/2025. Zapraszamy do zapisów.

Zajęcia rozpoczną się w tygodniu od 17 lutego 2025. Dostępne są już pierwsze terminy dla poszczególnych poziomów grup:

Poniedziałek

17:30 – Podstawy programowania w Pythonie z elementami Assembly

 

17:30 – Podstawy programowania w Pythonie

Środa

15:45 – Podstawy programowania w Pythonie z elementami Assembly

 

17:30 – Podstawy programowania w Pythonie

Czwartek

15:45 – Wprowadzenie do podstaw programowania w Assembly

Piątek

15:45 – Podstawy programowania w Pythonie

 

17:30 – Wprowadzenie do podstaw programowania w Assembly

Harmonogram tygodni nauki 2024/2025

 

 

Ferie zimowe w województwach:

Tura I 20 sty. — 2 lut.: kujawsko-pomorskie, lubuskie, małopolskie, świętokrzyskie, wielkopolskie
Tura II 27 sty. — 9 lut.: podlaskie, warmińsko-mazurskie
Tura III 3 lut. — 16 lut.: dolnośląskie, mazowieckie, opolskie, zachodniopomorskie
Tura IV 17 lut. — 2 mar.: lubelskie, łódzkie, podkarpackie, pomorskie, śląskie

Ferie zimowe podzielone na 4 tury i trwają łącznie 6 tygodni, choć w tym czasie każdy uczeń ma 2 tygodnie ferii i 4 tygodnie zajęć. Na ten czas przewidziane są dwa nowe tematy oraz 2 tygodnie na zadania powtórzeniowe i konkursowe. Uczniowie, którzy chcą uczestniczyć w zajęciach w czasie swoich ferii zimowych są mile widziani, będą robić w tym czasie trudniejsze nie zrobione jeszcze zadania z tematów już zrealizowanych lub zadania konkursowe.