Programowanie Python dla dzieci (z elementami Assembly)

Nasze zajęcia – programowanie Python dla dzieci z elementami Assembly – stanowią realną odpowiedź na potrzeby uczniów klas 5-6 szkoły podstawowej. Ten hybrydowy model uwzględnia zarówno niezwykle przyjazne wprowadzenie do świata programowania (Assembly), jak i jego translację do języka tekstowego (Python).

Zaletą tego rozwiązania jest jasne i spójne logicznie przejście od blokowych instrukcji w języku polskim, do programistycznych komend pisanych w języku angielskim. Zaczynamy od podstawowych ćwiczeń w Assembly, by później utrwalić poznane pojęcia przy pomocy Python’a.

Zakres tematyczny skupia się wokół powszechnie stosowanych instrukcji I operacji:

  • Wejście i wyjście programu
  • Zmienne
  • Operacje arytmetyczne
  • Instrukcja warunkowa
  • Pętle
  • Tablice i operacje na tablicach

Każde z dostępnych na platformie zadań, zostało przypisane do odpowiedniego środowiska developerskiego. Za jego pomocą uczniowie stworzą, uruchomią, przetestują i zapiszą swoje projekty. Automatyczny system oceniania na bieżąco poinformuje ich o popełnionych błędach i postępach.

Wykorzystanie elementów obu języków to także większa swoboda i samodzielność działań. Podczas gdy Assembly oferuje cztery “pudełka” do przechowywania liczb całkowitych, Python pozwala na tworzenie dowolnej liczby „pudełek”. Każde o dowolnym typie przechowywanych danych.

Kurs Python dla dzieci z elementami Assembly to:
Szybki start w świat programowania
Kompletny zbiór powszechnie stosowanych poleceń
Płynny transfer umiejętności: Widzę – Piszę
Początek drogi do bardziej zaawansowanych języków programowania
Podstawy Programowania
w Pythonie z elemantami Assembly
START
  1. P1. Wyjście
  2. A1. Wejście i wyjście programu
  3. P2a. Wejście i wyjście programu
  4. P2. Wejście i wyjście programu
  5. A2. Operacje arytmetyczne 1
  6. A3. Operacje arytmetyczne 2
  7. P3a. Operacje arytmetyczne 3a
  8. P3b. Operacje arytmetyczne 3b
  9. P3. Operacje arytmetyczne 3
  10. A4. Warunki 1
  11. P4a. Warunki if 1a
  12. P4b. Warunki if 1b
  13. P4. Warunki if 1
  14. P5. Warunki if 2
  15. P5a. Warunki łączone
  16. P5. Warunki if 2
  17. A6. Pętle 1
  18. P6a. Pętla While 1a
  19. P6. Pętla While 1
  20. P7. Podzielność
  21. P8. Przedziały, największe i najmniejsze
  22. P7/8. Pętle. Powtórzenie
  23. P9a/P9. Tablice 1. Wprowadzenie
  24. P10a. Tablice. Analiza danych.
  25. P10b. Największe i najmniejsze. Pętla While 2b
  26. P10. Tablice. Analiza danych.
  27. P11. Pierwsze i największe
  28. P12a/P12. Tablice. Działania na indeksach.
  29. P13a/P13. Tablice. Modyfikacja elementów
  30. P14a/P14. Tablice. Dwie tablice.
  31. P15. Algorytm Euiklidesa
  32. P16a/16. Systemy liczbowe
  33. P17. Wypisywanie tekstów w pętlach
  34. P18. Pętle zagnieżdżone. Liczby
  35. P19. Pętle zagnieżdżone
  36. P20. Pętle zagnieżdżone. Rozszerzenie
Podstawy programowania w c++
Podstawy Algorytmiki w C++

Od czego zacząć?

Wypełnij formularz na naszej stronie:

instalkolko.pl/zapisy/

Co jest potrzebne?

  • komputer z internetem
  • kamerka komputerowa
  • zaangażowanie
Kontakt
Ewa Gąsienica-Samek
Dyrektor Placówki Edukacji Informatyczno-Matematycznej InstaKod
InstaKod Sp. z o.o.
881 556 169 ul. Wiktorska 17a 02-587 Warszawa
Nasze Social Media