Ścieżka rozwoju

ŚCIEŻKA ROZWOJU UCZESTNIKA

Ścieżka indywidualnego rozwoju ucznia jest spiralą. Zaczynamy od budowania podstawowych pojęć zaczynając od prostszego języka (w przypadku najmłodszych uczniów Assembly) – wejścia, wyjścia, operacji arytmetycznych, instrukcji warunkowej i pętli, następnie utrwalamy je w Pythonie, poszerzając o tablice, następnie zaczynając od znów od wejścia, wyjścia i zmiennych poszerzamy i utrwalamy pojęcia w C++ rozbudowując je o napisy. Po wprowadzeniu podstawowych pojęć i nabyciu biegłości w pisaniu w C++ uczestnicy poznają koncepcję złożoności czasowej i rozpoczynają naukę podstaw algorytmiki, mierząc się z zadaniami Olimpiady Informatycznej Juniorów.

W zależności od wieku ucznia i jego dotychczasowego doświadczenia z nauką programowania ćwiczymy rozumienie powyższych pojęć, korzystając z różnych narzędzi począwszy od Assembly przez Pythona do C++.

ASSEMBLY
  • Wyjście
  • Wejście
  • Zmienne
  • Operacje artymetyczne
  • Instrukcja warunkowa
  • Warunki wielokrotne
  • Pęlte
PYTHON
  • Wyjście, wejście, zmienne
  • Operacje artymetyczne
  • Instrukcja warunkowa
  • Operacje artymetyczne
  • Pęlte
  • Warunki wielokrotne
  • Pętle zagnieżdzone
  • Tablice
C++
  • Wyjście, wejście, zmienne
  • Operacje artymetyczne
  • Instrukcja warunkowa
  • Pęlte
  • Warunki wielokrotne
  • Pętle zagnieżdzone
  • Tablice
  • Napisy

Od czego zacząć?

Wypełnij formularz na naszej stronie:

instalkolko.pl/zapisy/

Co jest potrzebne?

  • komputer z internetem
  • kamerka komputerowa
  • zaangażowanie
Kontakt
Ewa Gąsienica-Samek
Dyrektor Placówki Edukacji Informatyczno-Matematycznej InstaKod
InstaKod Sp. z o.o.
881 556 169 ul. Wiktorska 17a 02-587 Warszawa
Nasze Social Media