Programowanie w Python dla dzieci i młodzieży

Nasze zajęcia – programowanie w Python dla dzieci i młodzieży – stanowią zestaw intensywnych warsztatów dla uczniów starszych (klasy 7-8 szkoły podstawowej oraz 1-2 szkoły średniej). W zależności od nastawienia i posiadanych doświadczeń, uczestnicy mogą ukończyć go w dwóch trybach. Standardowym i przyśpieszonym.

Już od pierwszych zajęć wprowadzony zostaje pełnotekstowy interfejs programistyczny. Całość nauki opiera się na poznawaniu konkretnych komend tekstowych. Omawiane pojęcia dotyczą powszechnie stosowanych elementów kodu.

  • Wejście i wyjście programu
  • Zmienne
  • Operacje arytmetyczne
  • Instrukcja warunkowa
  • Pętle
  • Tablice i operacje na tablicach

Wszystkie ćwiczenia na platformie InstaKółka spięte są ze środowiskiem programistycznym Python 3. Jego konfiguracja pozwala na swobodne korzystanie z elementów szerokiej gamy bibliotek, bez konieczności ich instalacji po stronie użytkowników. Uczestnicy mogą dowolnie tworzyć, modyfikować, testować, poprawiać i usuwać projekty – w zależności od wymagań przydzielonego zadania. Wbudowane walidatory ułatwią utrwalenie zasad składni języka, jak również pozwolą na samodzielną ocenę wykonanej pracy.

Zastosowane rozwiązania ułatwiają samodzielną naukę i stanowią bodziec do poszukiwań własnych rozwiązań. Instruktorzy stale śledzą postęp oraz zmiany w rozumowaniu uczniów, a w razie potrzeby korygują błędne nawyki nim te zdążą się rozwinąć.

Kurs Python dla dzieci i młodzieży online to:
Intensywna nauka od pierwszych godzin
Bogate środowisko pracy
Swoboda działań przy jednoczesnej kontroli postępu
Przesuwanie własnych granic
Podstawy Programowania
w Pythonie
START
  1. P1. Wyjście
  2. P2a. Wejście i wyjście
  3. P2. Wejście i wyjście
  4. P3a. Operacje arytmetyczne
  5. P3b. Operacje arytmetyczne
  6. P3. Operacje arytmetyczne
  7. P4a. Warunki if1a
  8. P4b. Warunki if1b
  9. P4. Warunki if1
  10. P5a. Warunki if2a
  11. P5. Warunki if2
  12. P6a. Pętla While1
  13. P6. Pętla While1.
  14. P7. Podzielność
  15. P8. Przedziały, największe i najmniejsze
  16. P7/8. Pętle. Powtórzenie
  17. P9. Tablice 1. Wprowadzenie.
  18. P10a. Tablice. Analiza danych.
  19. P10b. Największe i najmniejsze
  20. P10. Tablice. Analiza danych. Podsumowanie
  21. P11. Pierwsze i największe
  22. P12a/P12. Tablice. Działania na indeksach.
  23. P13a/P13. Tablice. Modyfikacja elementów.
  24. P14a/P14. Tablice. Dwie tablice.
  25. P15. Algorytm Euklidesa
  26. P16a/P16. Systemy liczbowe
  27. P17. Wypisywanie tekstów w pętlach
  28. P18. Pętle zagnieżdżone. Liczby
  29. P19. Pętle zagnieżdżone
  30. P20. Pętle zagnieżdżone. Rozszerzenie
Podstawy programowania w C++
Podstawy algorytmiki w C++

Od czego zacząć?

Wypełnij formularz na naszej stronie:

instalkolko.pl/zapisy

Co jest potrzebne?

  • komputer z internetem
  • kamerka komputerowa
  • zaangażowanie
Kontakt
Ewa Gąsienica-Samek
Dyrektor Placówki Edukacji Informatyczno-Matematycznej InstaKod
InstaKod Sp. z o.o.
881 556 169 ul. Wiktorska 17a 02-587 Warszawa
Nasze Social Media