Harmonogram zajęć w roku szkolnym 2023/2024
Zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku w godzinach
15:45 – 17:20 lub 17:30 – 19:05
Przy organizowaniu grup, będziemy brać pod uwagę następujące czynniki:
- Czy dziecko może uczestniczyć w kursie danego dnia i o danej godzinie,
- Jakie wcześniejsze doświadczenie z programowaniem miało dziecko – na podstawie informacji od rodzica,
- W jakim wieku jest dziecko.
Rozkład zajęć dla grup uczniów kontynuujących naukę
Uczniowie, którzy kontynuują naukę na InstaKółku rozpoczynają ją w tygodniu od 18 września 2023.
Rozkład zajęć jest dostępny na stronie logowania na zajęcia. Dostępy do spotkań prześlemy 15 września 2023.
Rozkład zajęć dla nowych grup
Poniedziałek
15:45 – Assembly (od 26.02.2024)
17:30 – Podstawy algorytmiki (od 15.01.2024)
Wtorek
15:45 – Assembly (od 27.02.2024)
15:45 – Podstawy programowania w Pythonie z elementami Assembly (od 27.02.2024)
17:30 – Podstawy programowania w Pythonie (brak miejsc)
Środa
15:45 – Podstawy programowania w Pythonie (brak miejsc)
Czwartek
15:45 – Podstawy programowania w Pythonie (brak miejsc)
17:30 – Podstawy programowania w Pythonie z elementami Assembly (brak miejsc)
17:30 – Podstawy programowania w Pythonie (brak miejsc)
Piątek
17:30 – Podstawy programowania w C++ (brak miejsc)
Harmonogram tygodni nauki
Ferie zimowe w województwach:
15 – 28 stycznia 2024: dolnośląskie, mazowieckie, opolskie, zachodniopomorskie
22 stycznia – 4 lutego 2024: podlaskie, warmińsko-mazurskie
29 stycznia – 11 lutego 2024: lubelskie, łódzkie, podkarpackie, pomorskie, śląskie
12 – 25 lutego 2024: kujawsko-pomorskie, lubuskie, małopolskie, świętokrzyskie, wielkopolskie
Ferie zimowe podzielone na 3 tury i trwają łącznie 6 tygodni, choć w tym czasie każdy uczeń ma 2 tygodnie ferii i 4 tygodnie zajęć. Na ten czas przewidziane są dwa nowe tematy oraz 2 tygodnie na zadania powtórzeniowe i konkursowe. Uczniowie, którzy chcą uczestniczyć w zajęciach w czasie swoich ferii zimowych są mile widziani, będą robić w tym czasie trudniejsze nie zrobione jeszcze zadania z tematów już zrealizowanych lub zadania konkursowe.